A+ R A-

Základní cvičení

Soustředíme se na kvalitu provedení pohybu a to i na úkor rychlosti! Každý roh hřiště nacvičujeme jednotlivě. Výsledkem tréninku by měl být technicky správně provedený pohyb do všech „šesti“ rohů hřiště. Všechna cvičení provádíme nejprve pravidelně (pravidelně střídáme forhendovou a bekhendovou stranu, přední a zadní část kurtu) a potom nepravidelně. -všechna cvičení jsou prováděna bez míče, přesto v každém rohu hřiště vždy raketou imitujeme odehrání vhodného badmintonového úderu.

Přední rohy

Ze středového postavení nacvičujeme pohyb do předního forhendového a bekhendového rohu kurtu. Raketou imitujeme odehrání kraťasu

Zadní rohy

Ze středového postavení nacvičujeme pohyb do zadního forhendového a bekhendového rohu kurtu. Raketou imitujeme odehrání klíru - na bekhendové straně kolem hlavy. 

Dopředu, dozadu

Ze středového postavení nacvičujeme pohyb na síť a do zadní části kurtu. Cvičení provádíme na obou stranách (forhend, bekhend). Na síti naznačujeme odehrání kraťasu, vzadu dropu.
 

Do stran

Ze středového postavení nacvičujeme pohyb do stran. Výpad je vždy na pravou (leváci levou) nohu. Naznačujeme odehrání drajvu

Diagonála (přeběhy po uhlopříčce)

Ze středového postavení nacvičujeme pohyb po obou uhlopříčkách, nejprve ze zadního forhendového rohu do předního bekhendového rohu, a poté ze zadního bekhendového rohu do předního forhendového rohu. Stínovým úderem na síti naznačujeme odehrání krátkého míče, vzadu odehrání dropu.

TOPlist

Kabal RSS

Kabal aktuality